سخن معلم /http://smiedu5.blogspot.com/

سخن معلم SMIEDU *** پس از حدود 18 ماه فعالیت در عرصه مسائل آموزش و پرورش ایران ، " سخن معلم " به همراه وبلاگ " هیمه " در مهرماه 1388 از سوی فعالان حقوق بشر ایران به عنوان " وبلاگ های برتر " در زمینه " حقوق اصناف ایران " انتخاب شدند .*** After about 18 months of being active , in the field of education issues, "Sokhan e Moallem" along with " Heimeh " were selected as the " best blogs ", for defending the rights of trade unions, by the Iranian human rights activists, in September 2009

مراجعه بیش از یک هزار و 400 نفر به ستاد ارتباطات مردمی ... یک موفقیت و یا شکست ؟
ساعت ۱٠:٠۳ ‎ب.ظ روز شنبه ٢۱ اسفند ۱۳۸٩  کلمات کلیدی: سفرهای استانی ، ارتباط مردمی ، تعریف و تببین سیستم کارا ، نظارت و کنترل

 


مراجعه بیش از یک هزار و 400 نفر به ستاد ارتباطات مردمی ( 1 )

آیا این خبر نشانه یک موفقیت است ؟

این که مثلا در یک سفر استانی جمعیت زیادی برای حل مشکل خود هجوم آورده و بخواهند عریضه ای را به مسئولی بدهند ؛ در ذات خود قابل دفاع است ؟

بدون تردید ، هر سیستمی دارای اجزا ، عناصر و کارکردهایی است .

یکی از این بخش های مهم و حیاتی و در عین حال سرنوشت ساز ، بخش  " کنترل و نظارت "  است .

اگر این قسمت به کارکرد خود به صورت منطقی و درست عمل کند سایر بخش ها نیز به وظایف و کارکردهای تعریف شده عمل خواهند کرد .

اما اگر این بخش درست کار نکند چه اتفاقی می افتد ؟

مردم ناامید از گرفتن پاسخ ؛ به دنبال آخرین و یا انتهایی ترین نقطه زنجیر می گردند !

اما سوال این جاست که آیا مسئولان از  وضعیت این بخش ها و کارکردها اطلاع موثر دارند ؟

در صورت اطلاع ، چرا اهتمامی در اصلاح و یا رفع مشکلات ابن بخش نمی کنند ؟

شاید هم مردم تصور می کنند که با درخواستی از یک مقام خیلی بالاتر ، می توانند قانون را دور بزنند !

و این دو در یک یک ارتباط متقابل و مدت دار یکدیگر را تغذیه می کنند ...

شاید این نتیجه ای است که خود خوانندگان باید به آن برسند ...


( 1 )

خبرگزاری آریا- بیش از یک هزار و 400 نفر به ستاد ارتباطات مردمی مستقر در آموزش و پرورش استان مراجعه کردند.

به گزارش آریا، نماینده استانداری در ستاد ارتباطات مردمی مستقر در آموزش و پرورش استان گفت: در سومین سفر ریاست جمهوری و هیات همراه به استان لرستان یک هزار و 407 نفر به ستاد ارتباطات مردمی مستقر در آموزش و پرورش لرستان مراجعه کردند.

غلامزاده افزود: این ستاد از صبح چهارشنبه 11 اسفند تا عصر پنج شنبه با استقرار در اداره کل آموزش و پرورش به شکایات و درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

وی خاطرنشان ساخت: اعضاء ستاد ارتباطات مردمی در آموزش و پرورش، آقایان مستقیم میرکل ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات وزارت و هیات همراه و معاونین اداره کل بودند.

نماینده استانداری در ستاد ارتباطات مردمی مستقر در آموزش و پرورش استان با بیان اینکه در روز پایانی جلسه ای با حضور اعضاء ستاد در سالن کنفرانس اداره کل پیرامون بحث و بررسی شکایات و درخواست های مردمی برگزار شد گفت: عمده موضوعات درخواستی مراجعین در بحث استخدام و مسائل مربوط به فرهنگیان و درخواست تسهیلات بانکی به آنان بوده است.

کد خبر: 20110305190340228